Amway компаниясы Сервис сапасын бақылауна көп көңіл бөледі.

Біз клиенттерге қызмет көрсету тобы мен сауда орталықтарында сервис деңгейін үнемі бақылап отырамыз.

Біз өзіміздің мықты және әлсіз жақтарымызды анықтаймыз және қызметкерлерге қосымша оқыту өткіземіз.

Компанияда сервис деңгейі туралы келісім және регламент әрекет етеді, олар процесс нәтижесі үшін қызметкерлер жауапкершілігін анықтайды, компания бөлімшелері арасында ынтымақтастық орнатады, бұл сапалы сервисті ұстап тұруға көмектеседі.

Бірыңғай байланысу орталығы

24/7 режиінде жұмыс істейді.

Сіз бізбен 8 800 080 5508 телефоны арқылы infokz@amway.com электрондық поштасы бойынша байланыса аласыз.

Әр тоқсан сайын ББО жүргізген «Жасырын қоңырау соғушы» атты зерттеу өткізіледі, жүргізген «Жасырын қоңырау соғушы» атты зерттеу нәтижелері бойынша қызметкерлерге арналған оқуту бағдарлама жазылады.

Amway компаниясы сіздің бизнісіңізге қолдау көрсетуге даяр. Біз сізге жағымды сатып алуды тілейді.