• Бірыңғай байланысу орталығы
  • Amway орталықтарындағы сервис
  • Сервис сапасын бақылау

Бірыңғай байланысу орталығы

Бірыңғай байланысу орталығы

24/7 режиінде жұмыс істейді.
Сіз  бізбен 8 800 080 5508 телефоны арқылы
infokz@amway.com электрондық почтасы бойынша байланыса аласыз.

2015 жылы «Сіздің адамдарыңыз» компаниясы жүргізген «Жасырын қоңырау соғушы» атты зерттеу нәтижелері  Amway  бәсекелестермен салыстырғанда қызмет көрсету сапасының жалпы деңгейі бойынша үздік нәтиже көрсетті. Компанияда сауалдардың өңдеудің дәл уақытын белгілейтін регламенттер мен келісімдер әрекет етеді. 


 

Amway орталықтарындағы сервис

Amway орталықтарындағы сервис

Біз үнемі сервис деңгейін арттыруға жұмыс істейміз.  Біздің сауда орталықтарымызда тұрақты негізде «Жасырын қоңырау соғушы» және «Жасырын сатып алушы» зерттеуі өтеді, оның нәтижелері бойынша қызметкерлер үшін оқыту бағдарламасы әзірленеді.

Сондай-ақ сауда нүктелерінде «Сапа батырмасы» бағдарламасы өткізіледі, оның көмегімен қызметкерлердің жұмысы туралы кері байланыс аламыз және әрбір тілек білдіруші компаниямен өз ұсыныстарын бөлісе алады. Барлық пікірлер мен ұсыныстар біздің серисіміз клиенттер мен серіктестердің мұқтаждықтарына барынша сәйкес болуы үшін жауапты қызметкерлерге дейін жеткізіледі.

Сервис сапасын бақылау

Контроль качества сервиса

Біз клиенттерге қызмет көрсету тобы мен сауда орталықтарында сервис деңгейін үнемі бақылап отырамыз.

Біз өзіміздің мықты және әлсіз жақтарымызды анықтаймыз және қызметкерлерге қосымша оқыту өткіземіз.

«Жасырын сатып алушы» зерттеулерінің нәтижесі  94,06% құрады және «Жасырын қоңырау соғушы» 2015  ж.   95,19%  құрады, бұл қызмет көрсетудің жоғары сапасын білдіреді. Компанияда сервис деңгейі туралы келісім және регламент әрекет етеді, олар процесс нәтижесі үшін  қызметкерлер жауапкершілігін анықтайды, компания бөлімшелері арасында ынтымақтастық орнатады, бұл сапалы сервисті ұстап тұруға көмектеседі.